XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

1.5. Helburua: Nukleo honi dagokion hiztegi oinarrizkoa erabiltzen jakin (3,4,5).

Helburu honen barnean bi maila bereiztuko ditugu:
1. Formalizazio-maila: ikasleek erabiltzen jakin behar duten sinbolismo mota, hots:
- Multzo baten elementuak idazterakoan, giltzak erabiltzea (3,4,5).

Venn (3,4,5) eta Lewis Carroll-en (5) diagramak eratzea.

- E Barnekotasunari, eta C partekotasunari dagokien ikurren erabilpena menderatzea.

- Erlazio jakin bati dagozkion diagrama eta diagrama cartesiarra eraikitzen jakitea (5).

- Eragiketak, eragileen bidez adierazten jakitea. (4,5).

- Ukazioa adierazteko, ikurraren erabilpena menderatzea.(5).

2. Hiztegi-maila: Ulertzen eta gutxi gora behera definitzen jakin behar dituzten hitzak; hala nola:
- Multzoa, atributua, arbola logikoa, ukazioa, konjuntzioa, disjuntzioa, barnekotasuna, partekotasuna, parte edo azpimultzoa, enuntziatua, zuzena, okerra, egibalioa, gezia, batuketa, kenketa, biderkaketa, zatiketa (eta dagozkien gaiak), trukatze-propietatea eta elkartze-propietatea.